Programmet ger dig praktiska verktyg och nya strategier för verksamhetens framtid – skräddarsytt för företagsledare i besöksnäringen.
Vilka möjligheter finns och hur identifierar du dem? Hur analyserar du fördelar, risker – och väljer mellan dem? Hur beskriver du planerna för styrelse och banker med hjälp av business case och affärslogik? Detta och mer lär du dig i utvecklingsprogrammet Besöksnäringens Tillväxtakademi.
Det här får du
- Tre nätverksträffar + två individuella coachningstillfällen.
- Metoder för att analysera ditt företag.
- Verktyg för att omsätta analyser till strategi.
- Modeller för kundsegmentering, prissättning och marknadsplaner.
- Verktyg för uppföljning för att säkra att din strategi efterlevs och skapar långsiktig tillväxt.
- Tillfälle att utbyta idéer och reflektera tillsammans med andra företagsledare inom besöksnäringen.
- Ta del av mångårig erfarenhet hos de två programledarna.
Pris, format och datum
Hur
Tre träffar med en grupp om åtta företagsledare, lunch till lunch. Datum för träffarna bestäms tillsammans med deltagarna.
Start och slutdatum (två omgångar)
Feb – april eller sep – nov 2021
Pris
Deltagaravgift 7500 kr ex moms (inkl boende och mat för de tre träffarna, material, diplom och individuell coachning).
Anmälan
Senast 1 december 2020